Highlights HD Barcelona - Valencia 5-1

duminică, 4 septembrie 2011

Fabregas s-a intors acasa.



La mai mult de un an de când se vorbeşte despre transferul său la Barcelona, Cesc Fabregas (foto) a semnat în sfârşit ieri cu gruparea catalană, la care s-a format în timpul junioratului şi pe care a părăsit-o în 2003 pentru Arsenal Londra, pe când avea numai 16 ani. După ce la finele săptămânii trecute cele două cluburi au bătut palma pentru o sumă confidenţială, dar cuprinsă între 36 şi 40 de milioane de euro, fotbalistul a parafat ieri un contract pe cinci ani cu formaţia la care nu şi-a ascuns deloc dorinţa de a se întoarce.

Dincolo de valoarea tranzacţiei, ceea ce şochează este colosala clauză de reziliere pe care au fixat-o oficialii Barcelonei, nu mai puţin de 200 de milioane de euro în cazul ruperii premature a înţelegerii! Fostul căpitan al lui Arsenal va purta tricoul cu numărul 4.

sursa: www.jurnalul.ro

Vazut ca inlocuitorul perfect al lui Xavi, Fabregas nici nu vrea sa auda de asa ceva.

 	A venit Fabregas, DISPARE Xavi? Ce zice Cesc despre retragerea lui Xavi de la Barcelona

Cesc a vorbit pentru Barca TV despre anii sai la Arsenal, de ce a plecat de la Barcelona si cum va arata mijlocul extraterestrilor in urmatorul sezon:

"In ultimele luni a fost o presiune mare pe mine, m-au obosit foarte mult. Sunt incantat acum ca totul s-a rezolvat si sunt iar jucatorul Barcelonei"

"In mare masura este vina mea ca am plecat. Niciodata nu am crezut ca voi ajunge la prima echipa. Cred ca aici Wenger e perceput gresit. In mare masura am ajuns unde sunt datorita lui."

"Am plecat pentru ca am vazut ca nu am sanse sa joc la prima echipa. Xavi era tanar atunci, iar Iniesta si alti jucatori de la Barca C erau mult peste mine. Atunci a venit Arsenal sa ma ia."

"Thiago si cu mine vom aduce mai multa calitate in jocul Barcelonei si mai multa competitivitate pe posturi. Important este sa continuam sa castigam trofee"

"Xavi mai are de jucat cativa ani. Nu am venit sa-l retrag pe Xavi, am venit aici sa joc alaturi de el si sa castigam impreuna. Cred ca vom fi o echipa puternica cu mine, Xavi, Iniesta si Thiago la mijloc"
, a declarat Fabregas pentru Barca TV.


sursa : www.sport.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu